Geluksvlinders - Reisverslag uit Saint-Jean-de-la-Rivière, Frankrijk van Debbie Georgiades - WaarBenJij.nu Geluksvlinders - Reisverslag uit Saint-Jean-de-la-Rivière, Frankrijk van Debbie Georgiades - WaarBenJij.nu

Geluksvlinders

Door: debbiesdiary

Blijf op de hoogte en volg Debbie

12 Mei 2014 | Frankrijk, Saint-Jean-de-la-Rivière

Een week vliegt voorbij, nog 16 te gaan :) Heb net 5 dagen werk achter de rug, vandaag en morgen ben ik lekker vrij! Had het wel verdient en hard nodig een dagje vrij. Aangezien mijn caravangenootjes wel moesten werken, ben ik heerlijk weer eens gaan hardlopen. Ik had eigenlijk nog niet echt iets van de omgeving gezien, dus met hoop dat het mooi is, ben ik naar het strand gegaan. Het strand was ook een van de redenen waarvoor ik deze camping heb uitgekozen, daardoor had ik hele hoge verwachtingen. Ik kwam, bezweet van het rennen, aan op het strand en stopte even om te kijken. De eerste keer dat ik weer geluksvlinders voelde nadat ik in die helse treinen was gestapt was dat moment. Het was echt verschrikkelijk mooi. Heeeeeerlijk, met het zonnetje in mijn gezicht, ben ik een stukje over het strand gaan rennen. Nou weet ik weer waarvoor ik weg ben gegaan.

Woensdag en donderdag ben ik alleen met de hoofdanimator. De rest ben ik met de andere twee en de hoofdanimator. Elke dag heeft hetzelfde schema, 10:00 - 12:00 uur miniclub, 12:00 - 15:00 vrij, 15:00 - 18:30 Animatie voor tieners en minidisco met de mascottes, 18:30 -21:00 vrij, 21:00 - 23:30 ongeveer avondprogramma.

Bij de miniclub gaan we knutselen, met de gans lopen die alleen naar de hoofdanimator luistert en de rest aan wil vallen, dus het is de hele tijd: "No Papoei" omdat de hoofdanimator hem in de hand wil houden.

De middagen zijn tot nu toe niet heel druk, behalve vanaf 17:00, dan trekken de mascottes hun pak aan (ik heb het een keer mogen doen, veel te warm in zo een pak eigenlijk) en de andere twee zijn een aladin en een viking (Camping les Vikings..) Dan gaan we een rondje maken met het golfkarretje en daarna minidisco doen bij het zwembad.

In de avond zijn er elke avond ongeveer dezelfde activiteiten, het is wel lastig, omdat iedereen Frans is, en ik dat nog niet goed spreek. Woensdag was er een muziekquiz, donderdag was er karaoke, vrijdag hadden we disco gedaan en zaterdag rodeo, met zo een rodeostier. Zondag moesten we bij het zwembad zitten omdat er nachtzwemmen was, maar er was niemand..

Zondag waren er veel mensen weg gegaan, dus er is nu niemand meet op de camping, ben benieuwd wanneer het weer drukker wordt.

Au revoir

  • 13 Mei 2014 - 16:31

    Je Alleslieefste Zusjeee:

    Heee zuss,

    Wat leuk om te horen dat je het naar je zin hebt,
    en dat je weer weet waarvoor je bent gegaan, het strand !!
    Ben wel jaloers hoor, het strand zo dicht bij , lekker weer, teminste denk wel dat het lekker is.
    In ieder geval beter dan het weer hier!
    Hier gaat alles goed, ben geslaagd voor mijn praktijk examen, nu donderdag nog mijn theorie,
    stress hem wel een beetje hoor!
    zoals altijd heb je weer leuk geschreven, en ben benieuwd naar de foto's die volgen :)
    Maarja ik ga weer verder met leren.... -__-'

    Dikke kus van je kleine zusjee xxx

  • 17 Mei 2014 - 12:52

    Oma Frieda:

    Hoi stoere lieve kleindochter,

    Een beetje late reactie maar......hier ben ik dan!
    Leuk stukje heb je geschreven, zo krijgen we tenminste een indruk van het gene wat je daar uitspookt,
    Fijn dat je lopent naar het strand kunt en jammer dat het zo stil is maar....
    Dat is misschien stilte voor de storm.
    Het is hier mooi weer en gaan dan ook heerlijk van de tuin genieten,
    Zo deb, ik stop er mee en tot schrijfs,

    Gr. en een dikke knuf ook van Opa & Oma xxx

  • 21 Mei 2014 - 23:13

    Carolien:

    Debby,

    Leuk om je verhalen te lezen.
    Jammer dat het nog niet zo druk is want dan gaat de tijd veel sneller.
    Net met je moeder even gezellig een wijntje gedronken en de verhalen uit Bosnië gehoord.
    Geniet van je vrije momenten want voor je het weet staat het hoogseizoen voor de deur.
    Dikke knuffel uit santpoort gr de goesjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Saint-Jean-de-la-Rivière

Debbie

Actief sinds 15 Mei 2013
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 9240

Voorgaande reizen:

05 Mei 2014 - 31 Augustus 2014

Stage 2 - Camping les Vikings

15 Mei 2013 - 17 September 2013

Mijn eerste stage

Landen bezocht: