De eerste indruk - Reisverslag uit Saint-Jean-de-la-Rivière, Frankrijk van Debbie Georgiades - WaarBenJij.nu De eerste indruk - Reisverslag uit Saint-Jean-de-la-Rivière, Frankrijk van Debbie Georgiades - WaarBenJij.nu

De eerste indruk

Door: debbiesdiary

Blijf op de hoogte en volg Debbie

06 Mei 2014 | Frankrijk, Saint-Jean-de-la-Rivière

Stage nummer twee is officieel van start gegaan. Met weer een veel te zware koffer en twee tassen ben ik aangekomen in een mooi Normandië. Twee treinen en een metro en een eng autoritje met een Frans meisje verder kwam ik 5 mei aan in een nederig caravanetje. Meteen een heel gedoe, we moeten met zijn tweeën in een kamer slapen die veel te klein is voor zijn tweeën. Er passen net twee bedjes in en dan kunnen we bijna niet meer uit de kamer. Dus gister al hele discussies gehad, maar we moesten het maar proberen. En omdat ik heel erg moe was had ik geen zin meer nog te gaan proberen het te veranderen, dus ik had me er maar bij neergelegd voor een nachtje. Vandaag als het andere meisje vrij is (want dit is een vrije dag nog voor mij) ga ik nog even naar de baas voor een oplossing :)

Verder is iedereen heel aardig, de bazin spreekt alleen Frans.. Maar de baas spreekt ook Engels. Dan hebben we nog de hoofdanimator, Max, hij is Frans en spreekt goed Engels. Ik zit in het animatie team met Anne-Wil en Rianne van Vacansoleil. Die kende ik al :) Verder hebben we nog Jos, uit mijn klas, voor de receptie en een Franse stagiaire genaamd Jessica, haar Nederlandse vriend van Vacansoleil, Dennis, voor terrein en All round.

Zo ga ik maar even boodschappen doen, dan kan ik weer fatsoenlijk eten :) En het terrein van de camping ontdekken. Nu even mijn kopje thee drinken en even genieten van de rust.

Au revoir en France

  • 06 Mei 2014 - 10:56

    Je Liefste Zus :):

    Ik ben blij dat je veilig bent aangekomen!
    Hopelijk gaat het lukken met de baas, want met zijn tweeën in een klein kamertje is ook niks. Is dat meisje wel aardig?
    Wel gaaf dat je echt in het animatie team zit! Ben zoooo benieuwd wat je dan allemaal moet doen. :)
    Ik ga weer even aan het werk. Succes met je boodschappen.
    Loveyou xxxxx Clau
    PS Snel even skypen!

  • 08 Mei 2014 - 20:02

    Elly:

    Hoi Debbie
    Alles opgelost wat betreft de slaapplaatsen? Ik hoop dat je daar een leuke tijd hebt e
    n vooral mooi weer.

    Groetjes van Elly Theo en Robin

  • 08 Mei 2014 - 22:08

    Oma Frieda:

    Hoi lieve deb,

    Al uitgerust van de reis en de slaapproblemen opgelost hoop ik dat je na de eerste kennismaking een fijne tijd tijdens je stage hebt.
    We kijken uit naar je verhalen in je dagboek en zijn best nieuwsgierig naar .......alles,
    Hoe is het weer? zijn er al gasten op de camping? Heb je de omgeving al verkent? moet je ver voor je boodschapjes? enz.

    Lieve schat ik geef je knuf van opa & mij en voor straks weterusten xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Saint-Jean-de-la-Rivière

Debbie

Actief sinds 15 Mei 2013
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 9249

Voorgaande reizen:

05 Mei 2014 - 31 Augustus 2014

Stage 2 - Camping les Vikings

15 Mei 2013 - 17 September 2013

Mijn eerste stage

Landen bezocht: