Nog 5 weekjes - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van Debbie Georgiades - WaarBenJij.nu Nog 5 weekjes - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van Debbie Georgiades - WaarBenJij.nu

Nog 5 weekjes

Door: debbiesdiary

Blijf op de hoogte en volg Debbie

10 Augustus 2013 | Oostenrijk, Bad Gastein

Zo, daar ben ik weer met een nieuw verslag. Het word weer iets rustiger op de receptie, daar baal ik wel van, want door de drukte gaat de tijd tenminste sneller.
Ik moet hierna gaan kiezen of ik receptie of animatie wil gaan doen, ik was er zelf eerst heel stellig van dat ik voor animatie zou gaan kiezen, maar nu weet ik dat allemaal zo zeker niet meer. Ik vind het heerlijk om mensen te helpen met vragen en om te kijken wat een geschikte activiteit voor ze is, bij de receptie. Maar daarnaast vind ik het ook heerlijk lekker te gaan rennen en spelen met de kinderen, ookal heb ik nu nog niet genoeg animatie kunnen doen voor mijn keuze eigenlijk. Zelf nijg ik meer naar de animatiekant, daar zou ik mezelf wel in kunnen vinden over een paar jaar, maar ik hoef dan niet alleen maar met jonge kinderen te werken, wat ik eerst wel altijd dacht. Ik vind alle leeftijden leuk om iets mee te doen. Ik heb natuurlijk nog geen jongeren van 16 tot 25 zoiets gehad hier, die gaan allemaal niet naar de Alpen. Moeilijke keuze om te maken, misschien tips hoe ik de keuze het beste kan maken? Ik heb natuurlijk nog 5 weken, maar die zijn zo om!

Vorige week vrijdag zijn Lotte en ik uit gegaan! Was echt zeker heel leuk! Het was best druk in de apres ski hut waar we waren! Alleen maar locals die er waren, maar was wel gezellig! Voor herhaling vatbaar. Lekker gedanst en mee gezongen, echt weer even het stadse gevoel in een dorpje met 1 discotheek die in de zomer open is.

Woensdag was ik vrij. Toen was ik een heel mooie berg opgegaan, de Fulseck. Ik had het gevoel alsof ik op het puntje van de wereld stond. Echt heel erg mooi! Deze berg had ook het blotevoetenpad. Dit is een pad om het spiegelmeer heen dat je op je blote voeten moet bewandelen. Met allemaal steentjes van verschillende grootte en ook een stukje door het meer, erg bijzonder en ook wel had het iets rustgevends over zich heen hangen. Ik zat meteen vol inspiratie en wilde iets gaan maken waar ik van weet dat ik het helemaal niet kan, zo een gevoel.
Na het Spiegelmeer ben ik naar benede gelopen tot het middelstation van de lift, echt best stijl was het pad. En daarna naar bende gegaan met de lift. Daarna ben ik op de camping mijn bikini aan gaan trekken en naar de Badesee, het meer hier een kilometer verderop gegaan voor een heerlijk frisse duik. Dat was echt even genieten omdat het echt bloedheet was die dag.

Vanaf gister is het hier weer afgekoelt, veel regen. Dat vind ik helemaal niet leuk, omdat ik dan binnen moet zitten en dat wil ik natuurlijk niet.

Ik heb eigenlijk veel meer gedaan, maar ik weet niet wat ik wel en niet heb verteld. Ik en Lotte zijn nog gaan boogschieten, op standbeelden van wilde dieren, ik was echt heel slecht en Lotte goed. Maar ik heb Lotte later weer verslagen met midgetgolf.

Verder heb ik een paar dingen met animatie gedaan, zoals minidisco, flessenvoetbal, een lichtgevendebalonnen wandeling en estafette. Ik vond het heel gezellig te doen, de opkomst was echt heel varierend van jong tot oud en van 6 kinderen naar een stuk of 20 bij de balonnenwandeling.

Op dit moment ben ik bezig met een fotboek. Het lukt namelijk niet alle foto's op deze site te zetten omdat het aldoor vastloopt! Dus als ik thuisben laat ik het iedereen zien!

Over 5 weekjes ga ik met Martijn op vakantie naar Wenen en Mallorca dus ben ik de 28ste van september weer thuis. Heb er heel veel zin in omdat ik wel weer een beetje klaar ben met zo ver van iedereen weg te zijn die ik graag mag! Over drie weekjes komt mijn lieve papa en mijn lieve stiefmama! Ook heel veel zin in natuurlijk! Tot dan probeer ik me te vermaken met Lotte en iedereen hier! Tot snel!

  • 11 Augustus 2013 - 18:40

    Clauuuuu:

    Heee Debjee !
    Was weer een leuk verslag wat je heb geschreven ! Ik moest echt lachen om het boogschieten op de standbeelden hahah :) Klinkt allemaal weer leuk, lijkt me echt gaaf dat 'blotevoetenpad' Deed het niet zeer die steentjes?

    Lekker bijna klaar :) Moet je daarna al meteen een keuze maken? Lijkt me heeeeel moeilijk.
    Het lijkt me allebei leuk, maar denk dat je animatie in t begin leuker vind, je kan altijd nog naar de receptie :) Maar is wel heel lastig inderdaad!

    Snel weer even skypen :)
    En tot over 6 weken ongeveer :):):):):) Leukkk echt zin je te zien!

    Hele dikke kus van mij !!!!!!

  • 14 Augustus 2013 - 22:07

    Oma Frieda:

    Hoi! Lieve Deb,

    Leuk, weer even een verslag van jou, lees het steeds met plezier, wat kan jij leuk schrijven!
    Snap dat je het moeilijk vind om een keuze te maken! Kan je het niet kombineren?

    En dat schieten op die beelden.........zijn geen vrouwen dingen, dus...... doe maar waar je wel goed in bent.

    Lijkt me gaaf om te lopen hoog in de bergen over een blote voetenpad! Was het water niet koud?

    Beviel het die locals in de disco? Of was er geen verschil met hier.........

    Heerlijk dat je af kunt tellen naar alleen maar leuke dingen en ook wij zijn blij als je weer thuis bent zodat je weer gezellig even een kopje thee kan komen drinken en wij naar je verhalen kunnen luisteren.

    Van Opa krijg je natuurlik een Opa knufffel en van mij..........
    Ook een!
    Liefs van Op&Om xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Debbie

Actief sinds 15 Mei 2013
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 9249

Voorgaande reizen:

05 Mei 2014 - 31 Augustus 2014

Stage 2 - Camping les Vikings

15 Mei 2013 - 17 September 2013

Mijn eerste stage

Landen bezocht: