De laatste loodjes - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van Debbie Georgiades - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van Debbie Georgiades - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Blijf op de hoogte en volg Debbie

14 September 2013 | Oostenrijk, Bad Gastein

Ik dacht, waarom niet nog even een laatste update voordat ik naar Wenen ga. De laatste vijf weken zijn echt snel gegaan, want ik dacht dat ik twee weken geleden nog een verhaal geplaatst had.

Lotte is twee weken geleden helaas weer weg gegaan, dus de laatste twee weekjes moest ik alleen vertoeven. Maar het is hartstikke goed gelukt. De receptie is heel erg rustig geworden en vooral de ochtend uren komen bijna geen gasten, helaas. Nog twee dagen moet ik nu werken, maandag mag ik mijn spullen pakken en schoonmaken, en dan ga ik dinsdag om 10:17 met de trein richting Wenen, waar Martijn om 20:20 aan zal komen met het vliegtuig, dus ik moet nog even geduld hebben dan!

Twee weken geleden zijn papa en Joke hier geweest! Voor twee nachtjes, dus we hadden een hele dag met zijn drietjes. Deze zijn we naar de vijfste hoogste waterval van de wereld gegaan, en helemaal naar boven gelopen natuurlijk! Pfoe, dat was best vermoeiend. Maar we hebben het natuurlijk gehaald! Ik vond het heel erg fijn dat papa en Joke er even waren. Het was alweer veel te lang geleden dat ik die had gezien! Dus was de eerste knuffel wel weer even heel lekker.

Tussendoor ben ik nog een keer naar Salzburg geweest met Lotte, die daar graag heen wilde. Naar een andere waterval hier in de buurt geweest en eigenlijk verder niet heel erg veel gedaan. Vorige week vrijdag de laatste grill avond gehad, die heel erg gezellig was, er waren allemaal vaste gasten die hier altijd in September komen, dus iedereen kende elkaar best wel.

En natuurlijk heb ik ook mijn keuze moeten maken, dat niet heel makkelijk was, maar uiteindelijk ben ik op mijn eerste gevoel afgegaan, animatie. Dat wil ik al vanaf het begin, en omdat ik deze stage veel receptie werk gedaan heb, heb ik besloten dat ik volgende stage veel animatie werk doen will. Dat lijkt me toch nog leuker voor de stages.

De laatste paar dagen zijn echt het zwaarst doorheen te komen, omdat ik veels te veel aan het uitkijken ben naar het Moment dat ik Martijn weer zie, gaat de tijd voor mijn gevoel echt als een slak voorbij. Maar gelukkig heb ik een site gevonden waar ik lekker series kann kijken, ben nu helemaal verslaafd aan 'Friends' Dus daar ben ik wel een tijdje zoet mee.

Nog drie dagen volhouden en dan ben ik er doorheen, en dan jullie nog twee weekjes volhouden en dan ben ik weer terug in Nederland, in het land van de drukte en de stress, Maar ook gezelligheid! Nederland moet ik wel weer wennen denk ik aan mijn gewone leventje, Maar ik weet zeker dat dat helemaal goed gaat komen!

xx Tot heel snel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Debbie

Actief sinds 15 Mei 2013
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 9249

Voorgaande reizen:

05 Mei 2014 - 31 Augustus 2014

Stage 2 - Camping les Vikings

15 Mei 2013 - 17 September 2013

Mijn eerste stage

Landen bezocht: