Nog een dag - Reisverslag uit Zwanenburg, Nederland van Debbie Georgiades - WaarBenJij.nu Nog een dag - Reisverslag uit Zwanenburg, Nederland van Debbie Georgiades - WaarBenJij.nu

Nog een dag

Door: Debbiesdiary

Blijf op de hoogte en volg Debbie

19 Mei 2013 | Nederland, Zwanenburg

Ja ja, nog maar een dagje, met mijn koffer ingepakt en mijn tassen bijna ingepakt zit ik nu op mijn kamer. Net van mijn lieve moedertje afscheid genomen, vanavond nog even gezellig barbecuen bij mijn vader thuis. Ik ga het wel heel erg missen hoor. Heb net op mijn koffer gezeten om hem dicht te krijgen, nu maar niet meer open maken, anders moet ik weer worstelen. Hopelijk krijg ik hem mee de treinen in. Ik hoop op iets van een lift bij de stations waar ik moet overstappen, anders krijg ik het nog zwaar! Haha, lekker handig eigenlijk dat ik hem op zolder ingepakt heb! Geheugensteuntje voor de volgende keer: beneden koffer inpakken. Nu Nog mijn laatste tasje inpakken en dan ben ik er helemaal klaar voor! Dan zeg ik iedereen gedag en dan stap ik de trein in. Morgen 20 mei om 08:37 vanaf Schiphol! Dan moet ik het alleen doen! Spannend! De zenuwen komen nu wel een beetje naar boven. voor vier maanden naar het mooie Oostenrijk. Ik ga zo maar eens kijken wat voor weer het word. Hopelijk een beetje goed!

Tot snel!
xx Debbie

  • 19 Mei 2013 - 23:34

    Sijtje :

    Lieverd maak er een mooie reis van en geniet. Ik zal je volgen met veel plezier. Succes met de reis erheen..Ik ben blij als ik bericht krijg dat je er bent, daar maak ik me zenuwachtig over...maar dat weet je.
    Dag dochterlief, have fun. Dikke X

  • 20 Mei 2013 - 15:52

    Joke Georgiades:


    Hi lieve debs,

    na een beregezellig weekend was het vanmorgen toch echt zo ver! Je stage is nu echt begonnen.
    Toch wel een beetje raar hoor vanmorgen jij zo alleen in de trein met je koffer.
    Ben toch zo gewend om de laatste jaren dit met z'n vieren te doen.
    We vinden het ontzettend stoer van je dat je dit zo in je eentje aandurft.
    Het gaat ook zeker goed komen daar hebben we alle vertrouwen in!

    dikke kussss papa en joke

  • 22 Mei 2013 - 22:01

    Op&Om Riensema:

    Hoi lieve Deb,

    Super deze manier van contact en dat de reis goed is verlopen (niet in slaap gevallen?)
    lux hoor een heel appartement voor jou alleen, wat heeft dat met kamperen te maken?
    Heb je al wat te doen? En zijn er al gasten op de camping?
    Ik hoop voor jou dat de sneeuw weg blijft en je snel je bikini aan kunt,
    Nou lieverd, we volgen je op de voet en hopen dat je een fijne tijd daar hebt.

    Je krijgt een dikke knuffel van Opa en natuurlijk ook van mij. XX

  • 23 Mei 2013 - 07:31

    Debbie:

    Heei oma en opa,

    Ik zit nu alweer in een caravan, dat heeft veel met campers te maken. In een gewone caravan, niet een stacaravan.
    Er komt nu een groep van vijftig man, dus er zijn genoeg mensen op de camping. Deze komen zaterdag avond eten en dan moeten we heel veel boodschappen doen en koken! Dus komt goed :D
    Tot nu toe is er nog geen sneeuw, dus ik hoop het ook!

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Debbie

Actief sinds 15 Mei 2013
Verslag gelezen: 400
Totaal aantal bezoekers 9243

Voorgaande reizen:

05 Mei 2014 - 31 Augustus 2014

Stage 2 - Camping les Vikings

15 Mei 2013 - 17 September 2013

Mijn eerste stage

Landen bezocht: