Nog een week voorbij - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van Debbie Georgiades - WaarBenJij.nu Nog een week voorbij - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van Debbie Georgiades - WaarBenJij.nu

Nog een week voorbij

Door: debbiesdiary

Blijf op de hoogte en volg Debbie

02 Juni 2013 | Oostenrijk, Bad Gastein

Lekker afgewassen net. Dat vind ik toch zo leuk, dat afwassen, vooral als het lekker regent en je door die regen naar het sanitair gebouw moet lopen. Helemaal als je in de nacht wakker wordt en het regent dat het plenst, en je moet heel nodig naar de wc. Zoals jullie al hadden gedacht, is het heerlijk weer hier, zit ik alleen maar n de zon en word ik helemaal niet gek van het binnenzitten.Het regent al non stop sinds woensdag avond. Maar dat maakt niet uit, lekker vroeg naar bed is ook lekker.
Deze week had ik voor het eerst een vrije dag. Woensdag en donderdag. Woensdag alleen maar tot half vijf, dus kon ik niet veel doen. Ik heb toen heerlijk niks gedaan ook, het zonnetje scheen toen nog even, dus heb lekker buiten gezeten en gelezen. Donderdag was ik echt voor het eerst vrij. Toen heb ik voor het aller eerst in mijn leven een was gedraaid, ik helemaal nerveus of niets verkeerd zou gaan. En toen ik hem open deed, de wasmachine had alles nog zijn oorspronkelijke maat en kleur. Ik helemaal opgelucht natuurlijk! Na het wassen ben ik met de bus naar de thermen gegaan. Er zijn er twee in de buurt, deze keer ben ik naar het stadje boven gegaan. Daar heb ik een kaartje voor drie uur gekocht en lekker rondgehangen in het zwembad. Ook buiten gezwommen, het regende niet op dat moment. Lekker een paar banen gezwommen! Was heerlijk, in het enige bad dat niet heel heet verwarmd was, wel een beetje natuurlijk anders was het bijna ijs.
Verder voor het eerst deze stage iemand alleen ingecheckt. Ging best goed. Iemand die Nederlands sprak en in een mobile home zit, dat is niet het aller moeilijkste natuurlijk. Maar het is toch weer een hele stap. Mijn bazin gaat morgen op vakantie voor twee weken en ik mag dan twee weken achter de receptie alleen zitten, spannend! Maar goed, het enige wat ik niet leuk vind aan deze camping is dat je kunt aanbellen bij de receptie als hij gesloten is, daar zit een mobiele telefoon aan verbonden en als mijn bazen er niet zijn, moet ik die bij mij houden en kan ik niet van de camping, zoals nu, ik wilde gaan hardlopen, maar ik moet op de intercom telefoon letten. Maar het hoort erbij.
Nu aar duimen voor beter weer, als we de weermeneer mogen geloven wordt het morgen droog en gaat dinsdag de zon schijnen. *keep my fingers krossed.* Als jullie het goede weer een beetje hierheen kunnen sturen? Dat zou heel fijn zijn. Alvast bedankt :D

  • 02 Juni 2013 - 22:59

    Iris:

    Hey Deb!
    Leuk om je reisverhalen te lezen! Zoals beloofd laat ik ze ook aan oma lezen. Ze vindt het erg leuk om je belevenissen te lezen, vooral over alle aardappelen die je moest schillen ;) hihi.
    Ik moest zaterdag ook nog aan je denken, toen stond ik voor mijn werk in een standje op de Broekerveiling en daar werden allemaal aardappelen geveild! ;) Zoveeeel!
    Jammer dat het bij je zo regent, ik hoorde er al over op de radio. Binnenkort wordt het vast droog en kun je lekker zonnen.
    Oma en ik blijven je verhalen volgen. Heel veel plezier daar en succes met de receptie! Gaat je vast goed lukken. Don't worry.
    Liefs en dikke kus van oma en Iris

  • 03 Juni 2013 - 15:12

    Je Brakke Zus :) :

    Hallootjesss!

    ik zit uit te brakken van de feestweek, dus dacht schrijf ook maar weer een verhaaltje hahah! Was erg gezellig de feestweek, alleen zondag was iedereen dood van de sportdag en de andere dagen,,, ik ben ook echt heeeeel erg verbrand! ik zat lekker in het zonnetje bij de sportdag, maar ben echt knal rood! schaam me doodjes hahah :) Hoop dat het bij jou ook snel weer beter weer word!
    Vond het echt leuk je even te zien via Skype! Ik hoop dat je genoten heb van dennis in zijn onderbroek hahahah wat een sukkel ;) heb wel weer gelachen! Ik had helemaal niet door dat j geen wc en douche in je hutje heb haha! das wel lastigg... ik zou echt niet durven p**** op zo een hokjeswc, doe maar wel hoor ;) hahah!
    Mama heb zich ook wel gedragen hoor tijdens de feestweek, en dennis en martijn hebben de hele feesteek samen doorgebracht :) volend jaar halen we het weer even in haha!
    Veel succes bij de receptie deze weken! dat lijkt me wel leuk. enne het is alweer juni gaat best wel snel eigenlijk!
    Good luck xxxxxxxxxx
    (Vind je een lik van beatle niet lekker:P hahah)
    Dikke kuss van ons xxxx

  • 03 Juni 2013 - 22:18

    Oma Frieda:

    Hoi,lieve Deb,

    Jammer van al die regen, dat is een minder leuke kant van een camping, moed houden dus en na regen komt zonneschijn dus.......
    met je afwasje door de regen over de camping? Hoeft niet wil je weten hoe opa dat altijd doet?..........hij zet de afwas gewoon buiten in de regen,
    en 's nachts in de regen over de camping om te plassen?.........zou ik niet doen, in een emmertje of pannetje lukt het ook (wel leeg gooien hoor)
    Slaap je wel? Met al die herrie op je dak? Of vindt je het wel knus,.....ik kruip dan diep onder het dekbed en opa snurkt rustig door,
    Heerlijk z'on thermenbad maar...........had je nog geen water genoeg gezien? Of was dit om er vanaf te kikken.
    Ik hoop voor je dat het snel beter wordt zodat je kunt hard lopen en het lekker druk op de camping word, je veel gasten uit verschillende landen aan je balie krijgt en niet alleen maar van die duffe oude grijse mensen,ha,ha.......
    Lieve schat, veel succes met je receptiewerk,
    Ik ga stoppen met van opa een opa knuffel en van mij natuurlijk ook,
    Xxxx..........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Debbie

Actief sinds 15 Mei 2013
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 9241

Voorgaande reizen:

05 Mei 2014 - 31 Augustus 2014

Stage 2 - Camping les Vikings

15 Mei 2013 - 17 September 2013

Mijn eerste stage

Landen bezocht: