De eerste dag - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van Debbie Georgiades - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Bad Gastein, Oostenrijk van Debbie Georgiades - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Door: debbiesdiary

Blijf op de hoogte en volg Debbie

21 Mei 2013 | Oostenrijk, Bad Gastein

De eerste dag zit er weer op, heb net lekker een eitje gebakken voor mezelf, alleen was de zout vergeten, maar had wel tomaat erop, dus het was lekker! Nu lekker een kopje koffie. Vandaag de rest van mijn collega's ontmoet, ze zijn erg aardig, het team bestaat nu uit vijf man plus mezelf is dus zes. Iedereen is sowieso boven de dertig. Dus helaas geen vrienden maken deze zomer, maar het word vast heel gezellig! We gaan elke dag half elf en kwart over drie met zijn allen koffie of thee drinken! Dus heb wel veel contact met ze. Ben rond geleid over de camping, een beetje weg wijs gemaakt. Verder ben ik verhuisd naar mijn eigen caravan :D Ik upload er een foto van. Hij is heel gezellig zo in mijn eentje. En omdat ik wifi heb kan ik lekker programma gemist kijken en lui zijn zo in het voor seizoen. Als het straks beter weer is ga ik meet naar buiten. Vandaag scheen het zonnetje heerlijk! Dus als het zo door gaat, word ik heerlijk bruin! Verder een beetje gerommeld en even hier en daar geholpen op de camping. Ben nu wel gesloopt door alle nieuwe indrukken. Maar de dag vloog voorbij. Zo lekker in mijn bedje liggen! Nu al zin in :D Jullie hangen trouwens met zijn allen boven mijn bed, ook hier een foto van! Ik mis iedereen wel, maar het gaat goed komen. Ik spreek iedereen via whatsApp en facebook!

  • 22 Mei 2013 - 10:23

    Sijtje:

    Hoi lieverd,ik zit op mn werk een beetje naar je verslag te gluren. Klinkt gezellig idd jammer dat er geen leeftijdsgenootjes zijn. Maar ook met mensen boven de 30 kan het erg gezellig zijn...en misschien komen er nog leuke gasten of later in het seizoen nog een stagiare.
    Eneh niet te bruin he? kus ik ga verder..X ; )

  • 22 Mei 2013 - 17:54

    Debbie:

    Heei mamsie, Ik ben weer klaar voor vandaag, ga vanavond eten bij de twee oudere mensen die hier werken. Ze doen me een beetje denken aan opa en oma! Ga macaroni eten! Mjamm! Ik ben elke dag vanaf half 6 ongeveer klaar. Dus als je skypen wilt :D Ik ga heel bruin worden want ik moet de tuin onkruid vrij maken, en dan sta ik heerlijk buiten! :D Haha, maar nu regent het en gaat het sneeuwen waarschijnlijk dus..
    xxx Dikke kus!

  • 23 Mei 2013 - 10:25

    Je Allerliefste Zusssss :):

    WHAAAA SNEEEUUUW! ik dacht dat het hier kutweer was, maar sneeuw word je ook niet echt blij van! Ik zit op school, dus verveeel me dus dan maar een verhaaltje naar jou schrijven :P
    Wel leuk zo die verslagen die je maakt! en de foto's , je hebt een mooi uitzicht zegg! doe je goed :)
    Nou ik ga weer even verder op school, anders gaat ie weer zeuren...

    Suc6 vandaag en wil je ook een x met mij skypen als het lukt! hahahah

    we whappennn kussss xxxxxxx

  • 23 Mei 2013 - 12:30

    Je Allerliefstee Zusjeeeee ! :

    heee zuss,

    Klinkt allemaal erg gezellig daar, jij gaat je wel vermaken daar haha.
    Het uitzicht is zeker mooi, bn stiekem wel een beetje jaloers op je , hahah.
    Leuk zo je foto's, ik heb mezelf gevonden hoor. Vind erg leuk om je verslaagjes steeds te lezen!
    En je wilt vast ook wel een keertje met mij skypen? hahaha :)

    Dikke kus en knuffel van je kleine zusjee !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Debbie

Actief sinds 15 Mei 2013
Verslag gelezen: 557
Totaal aantal bezoekers 9276

Voorgaande reizen:

05 Mei 2014 - 31 Augustus 2014

Stage 2 - Camping les Vikings

15 Mei 2013 - 17 September 2013

Mijn eerste stage

Landen bezocht: